online casino malaysia xe88 apk pussy888 joker123 super 8 ways ultimate 918kiss mega888 viagra malaysia online casino malaysia xe88 apk pussy888 joker123 super 8 ways ultimate 918kiss mega888 viagra malaysia online casino malaysia xe88 apk pussy888 joker123 super 8 ways ultimate 918kiss mega888 viagra malaysia سیاستی که عین دیاثتشان است (نشریه 301) - عبرت های عاشورا
سخنان ناب:
اگردلشان دنبال امریکا و غیرامریکاست اعتمادنمیکنم.همه درست انتخاب کنند.
امام خامنه اي:وقتی باانقلاب وامام بیعت می‌کنید، انگار با پیغمبربيعت کرده‌اید.
تا کسی از اصالتها گفت، فوراً نگوینددارد تندروی میکند یا افراطی‌گری میکند
امام خامنه اي :نفوذ جریانی در ملت،بوسیله پول وجاذبه‌های جنسی
امام خامنه ای:مرگ بر امریکا دارای پشتوانه ی قوی عقلانی و منطقی
امام خامنه ای: عده ای سعی نکنند چهره امریکا را بزک کنند
امام خامنه ای:ارتباط و مذاکره با امریکا هم خیانت و هم حماقت است
امام خمینی (ره): سازش با شرق و غرب خودباختگی و خیانت به اسلام است
بعضی‌ها کارفرهنگی درداخل دانشگاه راباکنسرت واردوهای مختلط اشتباه گرفته‌اند

سیاستی که عین دیاثتشان است (نشریه 301)

on . ارسال شده در اصل هشتم(مقالات)

سیاستی که عین(دیاثتشان) است
 اخیرا آیت الله جوادی آملی در دیدار با آقای عارف، گفتند : «کسانی که راه نفوذ بیگانگان را درفضای اقتصادی و یا سیاسی به روی کشور می‌گشایند، از غیرت اقتصادی و یا سیاسی برخوردار نبوده و دیوث هستند.»

این جمله ی آیت الله جوادی آملی، مبتنی بر مبانی فقهی و کلامی و حدیث مشهور پیامبر(ص) است که  اینک توسط ایشان به درستی به مسائل سیاسی و اجتماعی تعمیم داده شده است.
همانطور که از رسول خدا(ص) پرسیدند دیوث کیست؟ فرمود : مردی که نسبت به عفت و پوشش ناموس خود بی تفاوت است و مردی که اجازه دهد ناموس خود در لباس و حرکات و دیگر امور شبیه مردان شود. (میزان الحکمه جلد 2 ص 102).
به هر حال گرچه این سخن کاملا دینی و منطقی آیت الله جوادی آملی در زمان و جای خود مورد استفاده قرار گرفت، اما بلافاصله به مصداق مثال(چوب را که بردارند، دزد فرار می کند) کسانی که خود را مصداق (دیوث سیاسی) می دانستند، حملات و سرو صدا و جنجال های رسانه ای خود را براه انداخته و عالمی را که تا قبل از این سخن، می ستودند، به یکباره به باد ناسزا و انتقاد گرفتند.
با این وجود، بیان صریح این واژه ی دینی و سیاسی ، آن هم توسط استاد کلام و مرجع شیعی، نشانگر حساسیت مقطع کنونی و لزوم بیان صریح واقعیات و روشنگری با استفاده از مبانی دینی است.
واقعا آیا کسانی که منافع بیگانگان را به منافع ملت خود ترجیح می دهند، دیوث سیاسی نیستند؟
آیا عناصری که دستاوردهای هسته ای و علمی کشور را تعطیل و بیگانگان را بر آنها وارد کردند، مصداق این سخن ایشان نیستند؟
آیا کسانی که با واردات بی رویه کالا، کارگران هموطن خود را بیکار و اقتصاد کشور را  بعضا به رکود و تعطیلی می کشانند، دیوث اقتصادی نیستند؟
آیا افرادی که بهائیان و ضدانقلاب و منافقان را به حریم خود راه داده و با دشمنان ملت قدم زده و لبخند می زنند و راه نفوذ بیگانگان را بر کشور مظلوم ایران باز می کنند، شایسته ی چنین لقبی نیستند؟!
و لذا به نظر می رسد، این واژه دقیقا منطبق بر احوال کسانی است که سیاست آنها عین (دیاثتشان) است و نسبت به حضور و نفوذ و سیطره ی بیگانگان، کاملا بی تفاوت هستند.